CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, July 8, 2009

Sehati dan Sejiwa

Sehati dan sejiwa Ikmal dan Irfan kan? Irfan memang cam tu, bila abang makan susu, dia pun nak jugak, kdg2 dia bawak lari susu abang dia, minum sampai suku botol baru bagi balik kat abang. kalau buat susu dia, tak buat susu abang pun, dia akan bagi botol abang dan suruh aku buat susu untuk abang jugak.. syg sangat la dia kat abang dia tu..



4 comments:

*Azie* said...

IKMAL PUN MINUM BOTOL LAGI KER....SAMA LAH NGAN ERIN SI IRFAN TUE,,,SUKA AMBIK BOTOL KAKAK DIA..

rieda96 said...

masih lagi.. tak bagi pun sian jugak, dia bukan kaki makan sangat. akak dah pujuk untuk minum lam cawan jer.. tapi dia kata tunggu dia 'rajah satu'(darjah satu).

hajarus said...

Ala.. bestnyer tengok irfan camtu... sayang kat abang dier yer... mudah2an irfan akan teus jadi anak yang penyayang....

Anonymous said...

Hi Assalamualaikom,

Saya teringin benar nak tau apa makna Ikhmal Daniel.Saya bercadang nak letak nama anak saya Iqmal pasal termimpi seorang budak kecil yg bernama Iqmal.Cari2 maknanya tp tak ada.So, either nak gabungkan Ikhmal Danial atau Iqmal Hakim.Try carik makna and the search brings me to your web page.

Anyway, terima kasih bebanyak kalau sudi jawab.