CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, July 20, 2009

Apa ni...? sapa ni.. ooo ini Irfan... dia suka sangat main dengan selimut. aku risau jugak dengan minat dia yg satu ni. Irfan pantang jumpa selimut. dia akan ajak abang dia untuk main sama. kejap2 gelak, kejap2 gelak. ntah apa yang lucu sangat bila dalam selimut tu.. budak2 kan.. eh, tapi kenapa irfan main sorang2 ha? mana abang.....?





wah cuba buat muka serius ek..

macam boring ja..

pandang camera jap

ahak ahak

eeeee mama ni tau... x hbh2 dengan camera..

ooo patutla irfan boring.. abang dah tidur.... balik beli barang, tak sempat salin baju pun.. ikmal dah tidur terus. satu hari dia tak tidur siang.. so, irfan patah kaki la abang tidur awal.. "bang.. bangunla bang..! kita main selimut bang..!

"eeee padan muka.. abang tak bangun.. irfan main sorang2...!! eee.." tengok irfan buat muka ajuk aku cakap.. g pun kalau suruh senyum bila nak snap. irfan suka senyum cam ni..cantik ker... muka nakal ada la... takpela.. kejap lagi, kita tukar baju, irfan tidur awal jugak ek.. senang mama nak berblogging nanti..

1 comment:

*Azie* said...

kacau abg yer..nakai irfan la ni no..akak depa kuat bergaduh x?