CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, July 18, 2009

SABTU YANG RAJIN..

Hari ni hubby kerja. aku, hari2 cuti ni bolehla bangun lambat sikit dari biasa. tapi baru nak lepak2 irfan dah mengacau.. biasala... nak itu, nak ini.. last2 aku bangun masak awal, menu hari ini takde yang menarik, masih lagi dengan ikan goreng, sayur dua jenis untuk aku dan hubby, ayam goreng serta sambal dan tempoyak. makan yang simple jer hari ni. lepas hubby balik, dia mesin rumput. dah macam hutan dah rumah aku ni dengan semak samun lalang. dah mesin tu, sedapla sikit mata memandang. Irfan pulak lain kerjanya, abah dok mesin rumput, dia sebok dok tolong lap kereta. konon... abang tak payah nak dinafikan lagi.. cuti2 ni, kartun la apa lagi..

Mana dia jumpak ntah tisu ni, dan dia ambik untuk lap keta..


Yang dia suka kat tayar tu..aik, kenapa pakai kasut mama tu..

wah siap cek lagi.. apa rosak tu.. irfan..

Mengintai dari tirai kamar...


Hehehe.. surrender jugak kan dah tengok umah semak, last2 mesin sendiri.. pangil orang tak datang2..

7 comments:

*Azie* said...

wah rajinnyer bapa & anak....

EIJAM'S FAMILY said...

a'ah mmg rajin...huhuh

anaklaut said...

rajin nya irfan..mcm nilah tolong menolong dlm keluarga, barulah rukun damai..

moga bahagia di dunia dan di akhirat..insyallah...:)

mamalieyna said...

bestnyer umah kg cenggitu..laman yg luas..akak dok area mana tu ek..?
*rajin sumenyer.. ;)

rieda96 said...

kuarters kerajaan ni. kat kulim. umah orang.. memang kawasan sini macam umah kampung. tapi suma kuarters. best ker mamalieyna..? nanti datang kulim leh singgah umah saya ek..

ImanRifqi08 said...

nnt pakcik leh mai mesin rumput kat umah iman plak...he..he...

ImanRifqi08 said...

aku yg suruh abg potong rumput tu...baru la ular ssh cari makn dekat dgn mah hampa...seminggu sekali potong la...semak bukan depan rumah ja tau..mana2 yg bersemak tu pandai2 la tebas no..baru seri rumahtangga sampai bila22....hehehe.- adik