CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 10, 2009

Ni hobby baru Irfan. conteng. suka hati dia nak conteng tangan ker, kaki ker. aku dah siap salin baju, pampers dia suma pagi tadi nak p umah mengasuh, tengok2 dia conteng kaki dia, aku tak sempat dah nak cuci, belasah jugak la hantar dengan berconteng cam tu..




2 comments:

mamalieyna said...

budak2 kan..macam2.. dinding umah tak nyonteng ke?.. elok lak conteng kaki sndiri..anak2 buah sya dl pun camni la..tokleh nak elak perangai smulajadi diorang ni.. :)

*Azie* said...

haiyooo apa nie...dah pandai menconteng yer....jgn conteng dinding dah la,,kesian mama penat nak cuci nnt