CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, July 14, 2009

Lepas Iman balik aku bawak Irfan ke klinik. dah lama tak check Irfan. appointment dah lama berlalu, Irfan demam dan abah asyik ada hal jer. so, hari ni baru boleh bawak Irfan untuk ambik imunisasi. hari ni Irfan sihat. sampai kat klinik aku timbang Irfan dulu. susahla nak timbang Irfan asyik duduk tak diam. sekejap 9kg. sekejap 10kg, sekejap 8kg. bila aku suruh berdiri, dia lompat. last2 aku bawak timbang kat penimbang baby. pun dia duduk tak diam jugak. akhirnya aku agak2 jer la berat Irfan 9.3kg.


Tengok jarum dia, berlari2 dikerjakan Irfan. Nurse kata Irfan under weight. kad dah masuk line kuning. maknanya kurang zat makanan. belum lagi masuk line merah. itu dah kurang zat makanan teruk. mana taknya, lepas makan, buang, lepas makan buang. aku rasa Irfan tak naik berat sebab dia kurang tidur dan lasak. tidur macam orang kerja BSKL, kol 12 mlm, kol 1 pagi, bangun awal, bab makan, Irfan no problem, semua dia tibai, tapi itulah agaknya msalah Irfan.



Abang pun tumpang sekaki. itu pasal la adik pun berani..ada cikgu..
Satu klinik dia teroka, suma dia nak main


meh abang ukur tinggi adik..

alamak.. sapa datang pulak... misi lagi ker.. lepas tu irfan kena cucuk kat paha. nangis sekejap jer. pastu ok..

No comments: