CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, July 26, 2009

SABTU YANG SEBOK..

Oleh kerana Aku buat OT hari ni hubby bawak Ikmal ikut dia jadi pengadil untuk sukaneka Tabika Perpaduan kat Kulim ni jugak. Irfan aku tinggalkan kat umah pengasuh. bila aku balik, hubby kata, nak ambik gambar tak hadiah ni? aik, hubby tak bukak lagi hadiah ni.. ooo.. nak aku update dalam blog la tu.. eh, hubby pun dah pandai dah... maknanya dia pun menyokong aku menjadi blogger tegar la tu.. hehehe... ye la.. disebalik kejayaan seorang wanita pasti ada seorang lelaki dibelakangnya kan.. wahhhh gitu...ahaks..






Towel hadiahnya... our favourite color..

No comments: