CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 24, 2009

SATU PETANG YANG BINGUNG

Entry ni minggu lepas, tapi aku tak sempat nak update. Aku ikut hubby main bola lepas kerja. elok sampai kat padang, hujan turun selebat2nya. so, aku dan anak2 tak keluar la. mcm orang gila gak la aku dok dalam kereta. maklumla anak2 dah boring. 1 jam 1/2 dok dalam kereta, mana tak tensionnya. dengan aircond aku tak bukak, takut gak.. nasib baik hujan, sejuk la sikit, cuma aku bukak radio jer.. oleh kerana boring yang terlampau, daripada dorang ok, sampai dah buat perangai macam2 la.. pening aku..!! lantakla hangpa..


main stereng la, main camera la..

siap boleh senyum tu..

dah mula nak geledah macam2 dah

dok belakang pulak

Last2 gaduh.. lega bila hubby dah habis main..

2 comments:

ImanRifqi08 said...

la..ciannya....lainkali irfan ajak mama main ujan sekali...mama 2 takut air...ha..ha...

Diary Daniellia said...

irfan pun cam danies, pantang stereng kosong, dep la drebarnya