CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, August 2, 2009

Irfan dan durian.. dia ni memang kaki makan, belasah jer apa saja.. tapi bila timbang underweight.. mana taknya lepas makan buang, lepas makan buang... pulut durian ni aku beli ka pasar malam, isinya sedap, tapi tengok santan.. emmm potong terus.. punya cair macam air masak.. mana sama dengan kita buat sendiri kan.. dulu masa aku prgnant kat irfan, aku memang suka pulut durian, pantang jumpak durian, balik aku mesti suruh kakak aku tanak pulut. sampai aku bleeding la punya makan durian.. seb bek takde pape..



separuh jugak la irfan makan pulut ni..


2 comments:

ImanRifqi08 said...

emmm...sedapnya durian..ifran antar la kat iman cikit...

♥Azie♥ said...

berselera tengok irfan makan...kdg2 betul apa org kata..klu waktu ngandung kita suka mkn sesuatu mesti anak pun ikut samakan..