CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 11, 2009

KORANG RASA NAK NANGIS TAK KALAU....

Kenapa ek entry kali ni cam ni.. ye la.. kadang2 bila kenangkan balik letih balik kerja, balik tengok muka anak2 hilang letih.. TAPI.... yang buat aku rasa cam nak nangis lak kalau hari2......
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Irfan asyik memunggah cam ni..

Dah tu bila time makan lak, makan semulut ja, yang lain Irfan buat cenggini la..


dan begini..
dan begini... tapi lebih menyayat hati, bila tengah2 aku berlenguh pinggang buat roti jala.., Irfan dengan senang hatinya...
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Picit lotion ni sampai habis satu tiub
kemudian..

sapu kat kai dan karpet dengan sunguh2.. isk isk isk. aku tak terkata apa.. aku geleng kepala ja. nak marah pun aku jugak yang careless, letak tempat yang boleh dia ambik. selalunya beg makeup irfan dalam beg untuk ke umah pengasuh dia. last2 aku suruh ikmal bukak baju dan sapu semua lotion tu kat badan dia. aku pun sama dok menyapu. so, kami pakat bermandi lotion malam tu.. itulah pahit manis bela anak2 kan, walaupun tension jer aku masa tu, tapi, tahap tension aku tu waktu tu dah sampai tak boleh marah dah.. dok gelak jer.. mana tak, kenangkan gelagat irfan yang macam berleter waktu kami pakat2 bermandi lotion tu, ntah apa yang dibebelkan. agaknya dia kata aku pun punca semua ni terjadi kot.. emmm sabar jer la..

6 comments:

mamalieyna said...

waa hebatnya penangan hero2 akak..menguji kesabaran tuuu.. nak marah pun serba salah yek..salah kita balik..huhu.. sabaq noh kak..

Fara_Adura said...

Hahaha..memang karenah anak camtu.. Sofea pon sama.. kadang2 benda yang kita tak jangka. Bila dia duk diamm aje..ade laa benda dia buat..hu2. Tgk2 da tumpah 1 cawan air.. buka minyak angin tuang2 laa.. huhuhu..memang jadi ibu kene banyak bersabar

Fara memang kene banyak sabar neh.. coz selalu gak marah Sofea..hahaha..:)

nfaw83 said...

huaaa..huaaa..!!kalau aku tuh memang nangih+bebai dah... angin satu badan..tapi nk wat cmna..dh nama pun bebudak..go irfan go!!

♥Azie♥ said...

haiyoooo..klu zie pun menangis..lepas tue kemas sambil bebel mulu ...hehehe..tapi mmg betul kata akak..salah kita jugak

ImanRifqi08 said...

ha..ha..iman tunggu besaq cikit jer,,nnt nak jd cam abg ifran....kite buli mama..ha..ha...

hajarus said...

aiyoooo.... camni la klu dah jd ibu kan kak.. mcm2 ragam anak2... tp klu time dorang xde mesti terasekan...

walaupun banyak ragam anak2 ni tp hajar tetap bersabar menanti zuriat... tingin nak lalui saat2 membesarkan anak... camner plak agaknyer yer...??? hi3x...