CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 10, 2009

Hari2 Bersama Irfan

balik kerja sebelum mandi manda tu aku lepak2 jer dengan anak2. layan depa ja. ni gelagat irfan baru try helmet abang. abang buat apa ek masa ni. kenapa irfan main sorang2. oooo abang ikut abah p main bola.. so, adik dok ngan mama..


ha.. yang ni acara mandi sorang2. aku memasak dan irfan aku biar dia mandi. oleh kerana abang tak ada, so, irfan mula mencipta hobi baru semasa mandi supaya masa mandinya tidak boring.. Irfan angkut sendiri tau air masukkan dalam baldi tu. aku tengok2 dah penuh, then dia masuk sendiri dan kuar sendiri. ikut suka la.. janji tak kacau mama masak k.. tapi aku tak biarkan irfan sorang2 kalau aku tak ada. takut jugak.. kat bilik air pun boleh lemas..



5 comments:

ImanRifqi08 said...

comeinya ifran dalam baldi 2, tp jgn biaq sgt takut2 dia lemas plak:-)

♥Azie♥ said...

kelakar la irfan nie..abg xde jadi keje dia yer

hajarus said...

amboi bestnyer irfan main air... layan main sorang2 abang dier xde yer... tp kene selalu jengok2 kak coz risau gakkan...

Diary Daniellia said...

anak hg pun cam anak aku gak..suka main dlm blk air..comelkan tgk aksi2 depa, tp kdg2 penat kita dibuatnya..

mamalieyna said...

irfan muat lgi masuk baldi..hikhik..comel2..boring la tu abang takde ee..