CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 10, 2009

Potong Rambut

Ahad lepas aku bawak budak2 ni ptong rambut. dengan aku2 sekali pun potong rambut. panasla. rambut aku ni tebal. tak boleh aku nak simpan panjang. kedai yang biasa aku pergi tu tutup. so aku pergi kedai yang dulu selalu gak aku pergi masa kat Taman Jati dulu.


hek eleh.. malu lak..
dorang ni nak buas tak kira tempat

lawak tengok muka irfan. dia mcm rimas masa orang potong rmbut dia. masa chinese to guna hairdryer dia nangis. takut kot..

Ni la muka budak2 yang hepi dengan rambut masing2!!

3 comments:

ImanRifqi08 said...

rambut iman pun dah panjang n kerinting plak 2, x tau la bila nak potong cam abg ifran,skrg kan HINI so takut nak bwk iman keluar lg..:-)

Diary Daniellia said...

la...hg mai kedai kat umah aku je tu, awat xsinggah rmh..danies pun aku bw potong rmbt kat ctu gak..

mamalieyna said...

waa suka ati bebenor budak2 tu ngn rambut baru... :). msti kecoh kt umah kan..