CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 17, 2009

AL-FATIHAH..

AL-FATIHAH.. hari ni genap 2 tahun arwah BA meninggalkan kami semua. semoga roh BA dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama orang-orang yang beriman. AMIN.. walaupun sudah 2 tahun berlalu tetapi kenangan bersama BA tetap segar dalam ingatan.. pada korang yang masih mempunyai mak ayah, hargaila.. berbaktila.. sebelum terlambat.. selagi masih ada peluang.. kadang2 aku terlalu rindu untuk memanggil namanya.. tapi dia sudah tiada didepan mata.. hanya doa dan gambar sahaja pengubat rindu.. BA.. kami rindu..!! semoga roh BA tenang di sana... AMIN..!!

6 comments:

hajarus said...

AL-FATIHAH....

mamalieyna said...

betul tu..berbakti selagi hayat diorang masih ada..
*saya pun terkenang arwah ayah kengkadang, tak smpt dia tgk saya konvo, pastu kerja, pastu kawen dan dpt cucunya skrg ni...sayu bila teringat.. (arwah ayah dah pergi sejak saya tgh study kt 'U'..)

Diary Daniellia said...

al-fatihah utk arwah ba..semoga rohnya dicucuri rahmat..amin

EIJAM'S FAMILY said...

Al-fatihah

Precious said...

Al Fatihah. Amin!! Sama lah kita ...

♥Azie♥ said...

al fatihah untuk ba kak ida..mudahan di gembira di sana..