CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, August 12, 2009

BALIK KAMPUNG

Sabtu lepas, aku balik kampung umah mak aku. dah 2 bulan aku tak balik. aku asyik tipon jer seminggu 3,4 kali. ada saja kerja yang membuatkan aku tak boleh balik. akhirnya minggu ni, hubby ajak balik jugak. dia pun baru perasan dah lama tak balik umah mak aku. umah mak dia pun sama lama jugak tak balik, (sebab umah mak dan MIL dekat2- so, kalau balik, mesti balik dua2) . Tapi at least ritu MIL ada datang umah aku, ni mak aku takde aku jumpak langsung. teringatla jugak. mak aku pun mesti ingat kat cucu2 dia yang 2 orang ni..


Aku balik sekejap jer. malam balik kulim balik. tak tidur sana pun. takpe la janji hilang gak rindu kat mak aku.

2 comments:

mamalieyna said...

waa best la family akak n suami dkt2 jer...cam saya, sorang utara sorang selatan..mmg take turn la..naseb baik dok tgh2 (selangor)..adil la gak..tp tu la setahun bleh bilang jer bape kali balik...huhuhu..

♥Azie♥ said...

syoknya....huhuhu klu la zie mcm akak tiap2 mgg balik kg...rindu mak jugak..huhuhuhuhu