CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, August 12, 2009

Balik kerja semalam, hubby ambik aku dan tiba2 dengan gagahnya blh singgah kat padang. rupanya bola punya pasal. aku ingatkan dia nak tengok, rupanya siap nak main untuk 2nd half lagi. hai geram aku..!! Ikmal dah merajuk dah. tapi mengenangkan dia main untuk 45 minit jer, ok la jugak.. yang tak tau merajuk, irfan... mainnnnnnnnnn ja...


tengok tu, dia buat cam kat umah..

3 comments:

mamalieyna said...

huhu...geram gk kalo jd cenggini kt saye..pepun sabo jer sbb itu kiter nye hubby..ihiks..

rieda96 said...

btolla mamalieyna..

♥Azie♥ said...

hahahaha akak abg jo nie kira makan tidor mandi semuanya bola yer....