CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 23, 2009

SELAMAT HARIJADI BA... ALFATIHAH...


Hari ni 23hb Disember 2009, hari ulangtahun Arwah Ba.. kalau dia masih ada, tahun ini dia akan menyambutnya untuk kali yang ke 86 tahun.. Tiada lagi panggilan telefon dari aku mcm selalu.. walaupun 2 tahun dah berlalu, tapi setiap kali tiba harijadi Ba, aku sering rindu untuk membuat panggilan telefon mengucapkan "selamat hari jadi Ba yang ke...." dan dia pastinya dia akan berkata, hadiah apa hang nak bagi kat aku..? kalaula dia masih ada.. semoga Arwah Ba ditempatkan bersama2 orang2 yang soleh.. ALFATIHAH.. hari ni genap juga pemergian arwah Tok aku yang ke 10 tahun.. semoga roh kedua2nya dicucuri rahmat.. sesungguhnya aku terlalu rindukan kehadiran Arwah Ba.. semoga roh Arwah Ba tenang di sana.. AMIN...



"........ KALAU LAH BA MASIH ADA ........"



8 comments:

naurah makwa said...

takper la kak..sedekahkan banyak2 al-fatihah pada arwah..semoga arwah tenang di sana..amin.

mamaQASrina said...

al-fatihah..

♥Azie♥ said...

moga roh di tempatkan bersama org2 yg beriman.amin..

hajarus said...

baca n3 k.rieda ni teringat hajar kat arwah ayah.. :(

sama2 lah kita sedekahkan al-fatihah untuk arwah yer kak...

semoga roh mereka ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman..

Insyaallah...

mamalieyna said...

Al-fatihah untuk arwah..

mmg kan..selalu kan kita akan berkata "kalaulah ayah masih ada..."..herm..mmg teringat + rindu sgt ngn arwah ayah nie..bila tgk anak @ cucu2 dia lg la terkenang.."kalaulah ayah masih ada, boleh la dia tgk cucu2nya yg makin ramai ni.."..sedey pulak tetiba.. :(

rieda96 said...

tula.. buat entry ni airmata tak boleh stop..

ImanRifqi08 said...

al-fatihah...semoga rohnya ditempatkan dikalangan org beriman..

shukri said...

alfatihah... Anak Ba yg bongsu ni akan jd wakil keluarga utk Apa apa tribute utk keluarga.. Keep it up..