CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, June 18, 2009

Nak tau tak bila gambar ni diambil? masa lepas Irfan discharge hospital 14/6/2009 yang lalu. lepas irfan discharge, kami balik rumah sat, rehat2. nampak Irfan macam aktif balik jer.. hubby kata, jom kita pergi kenduri umah Mat nak?. Aku kata, boleh gak la.. kita p sat dah la.. Mat ni kawan baik hubby, dia anak tunggal. dengan mak bapak dia sekali kami baik. sebelum ni masa aku pantang kat Irfan, kami belum dapat kuarters, umah Mat ni la hubby makan, tidur kat sana. nak travelling dari selama ke kulim, mana tahan beb..! Ikutkan mak bapak dia mintak kami join kenduri umah pompuan sampai la menjemput pengantin. tapi aral melintang, dah Irfan masuk wad, kenduri umah pompuan kat Sungai Petani, kami tak p. masa nikah dulu ja kami join. kita hanya merancang kan.. elok2 kami sampai, pengantin tengah posing, aku sempat ambik gambar ni ja, pastu kami makan, dan tiba2 pengantin hilang. ikut cameraman ambik gambar outdoor. kami dok sat jer.. pastu kami balik.. Irfan pun baru kuar wad sangat2 kan.. kami lepak kat umah jer.. papepun.. selamat pengantin baru Mat dan Nisah.. Semoga bahagia berkekalan..


No comments: