CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, June 18, 2009

DEMAM RINDU? AHAKS..!

Malam semalam aku dan anak2 duduk sendiri selepas hubby dah berangkat ke Sarawak. Boring.. Aku layan anak2 jer.. tiba2 badan rasa macam nak demam, aku telan ubat siap2, takut melarat. dahla Irfan baru kuar wad, nanti aku pulak demam, macam mana anak2 aku.. i must be strong. hari ni, p ofis, lunch aku cepat2 beli ubat siap2 kat farmasi takut demam melarat lagi.. masih rasa mcm tak sedap badan, tapi boleh update blog ni, kira ok la kot..



Ubat demam, ubat batuk dan strepsil
menyelit gak beli ni untuk Ikmal dan Irfan. mesti suka dorang ni..

3 comments:

♥Cik Puan♥ said...

rindu kat abg jo yer....ala kejap jer dia p..nnt dia bawa ole2 hilang la demam rindu tue...moga cepat sembuh yer..agaknya musim kot kat sini jerebu

mamaarifakeemaisy said...
This comment has been removed by the author.
mamaarifakeemaisy said...

moga cpt sembuh..musim dmm ni...kiter pun dh sakit tekak, suam2 bdn cam nak demam jer wlupun suami disisi.. :)