CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 31, 2008

kenduri Makndak

Wajah2 interprem





Kat padang ni pun tak dak orang lain suma anak aku dan anak2 menakan aku

Yang tengah tu, Chik adik ayah aku. satu2nya adik pompuan yang masih ada



HANI ni actually lebih cantik kat luar daripada kat dalam gambar

Selamat Pengantin Baru SURAYA HANI & ARIQ

Yang ni pun tak dak orang lain, balik2 muka adik beradik aku gak


Yang ni tak dak orang lain suma sepupu sepipit. Tuan rumah yang berbaju pink ni Makndak dan Paklang

Ikmal dan Abang Rainnya

Sebelum balik sempat lagi tengok album pengantin

Balik kenduri kami lepak kat zoo Taiping. Mulanya nak masuk zoo, tapi tengok kaunter dah nak tutup, so, kami lepak ja kat luar. Tiket plak mahai giler tu, berdouble2 tu beb musim cuti sekolah. Bek p makan pun kenyang..

1 comment:

Azie said...

wah comel2...sama padan gituew..selamat pengantin baru & selamat menempuhi alam umah tangga yg penuh kemanisan & kenangan.