CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, December 10, 2008

Happy 1st Birthday Irfan

9/12/2008, Sedar x sedar dah setahun umur anak aku yang kedua Muhammad Irfan Danish. Sakit bersalin tahun lepas pun masih lagi aku ingat rasanya, pejam celik dah setahun berlalu. Aku cam besa, cam Muhammad Ikmal Daniel gak, x ada sambutan besar2an macam orang lain. Cuma aku cari cute kek untuk anak2 aku happy jer. x apalah sayang, nanti bila mama dan abah ada bajet, kita akan adakan birthday party ok. tapi tu la anak2, apala yang dia tau dalam umur yang macam ni. kek birthday ker, apa ker, yang dia tau, main. semua barang dia nak buat main termasukla kek ni yang akhirnya hancur.
Puding yang love tu Ikmal yang punya. dia pun tumpang sekaki. Yang satu lagi Irfan yang punya. Belasahla, janji korang bahagia

Happy besday to Irfan

Start dah acara memusnahkan kek
Rasa dulula. Nyam nyam!!

Abang pun interprem. "Yang ni Mal punya mama!"



"Rasa lilin dia pulak la, emm sedap gak ni.."

Tenyeh jangan tak tenyeh


keletihan dan kekenyangan setelah meraikan harijadi. aik abang tu betul ker tidur?

1 comment:

♥Cik Puan♥ said...

cian mama..jenuh la mengemas nnt.