CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, December 15, 2008

Diary Hari Minggu

Janganla adik, abang nak buat homework ni..
Adik pun ambik bahagian jugak
Malam Ikmal buat Homework, esok dah start Tuisyen baru kalut nak buat. Tu pun tak sempat color. Takpala, Teacher tak marah aku kata..

Balik Klinik Abang Hafiz ambik p ronda2 umah Makyam


Cepat mandi Irfan.. jangan main air.. nak p klinik satgi..

Irfan x jadi cucuk hari ni. Tunggu minggu depan. Cuma timbang ja, 8.7kg. Aku tak sempat snap, duduk tak diam. yang ni berat abang. Dia memang kurang makan sebab tu berat 17.6kg ja. x padan dengan umur dia yang dah 5 tahun tu. Nurse bagi ubat cacing dan Vitamin jer untuk Ikmal

Lepas balik dari Klinik, keletihan


Balik dari rumah Fadhilah, Mata dah layu

zzzzz.... dah tidurrr dengan penuh gaya..

Dah namanya budak2, kat mana jumpak kawan mesti nak main


Sabtu aku kerumah Fadhilah colleague aku, tgk baby baru dia. welcome NURIN QASRINA..

Adik pun.. sedapnyerrrrr

Ikmal makan sampai penuh mulut.. sedapla kak nana!!

Ni Kek Coklat Yana bagi bawak balik. Emmm sedaappp!!

Ha ni dah get ready nak punggah almari, seb bek aku sempat tengok

Ni kes kena cium kat umah pengasuh, dorang nak cover balik pipi yang merah tu sebab tu bubuh bedak cam tepung gomak

Adik tak tidoq pun mama!

Amboi.. baiknya abang tolong tidurkan adik.. buatla selalu

1 comment:

♥Cik Puan♥ said...

yeah akak dah ada blog..welcome ..

si irfan nak kena cucuk 1 tahun yer