CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 9, 2008

Cerita raya lagi

yang ni acara sedondon diikuti dengan yang lain2
best friend Fariss dan Hariz
Anis dan Faisal
Ain dan Ariff
Ha! yang paling mahal yang ni.. Ni abang aku yang ke 2 tapi anak ke 3 dalam family. Hani ni anak abang aku yang sulung. macam berjanji lak dengan Paklang dia nak pakai sedondon

Kak aku yang pakai tudung hijau tu je. yang lain kakak2 ipar aku. 3 orang tu jer kakak ipar yang aku ada
yang ni abang aku yang nombor 3. tapi anak yang ke 5 dalam keluarga. dulu masa aku kecik2 lebih kurang macam musuh la. dia cam garang cikit. tapi bila dah besar2 ni, dah masing2 ada family, dah jadi geng la pulak
Honey dan Hubby

No comments: