CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, December 5, 2012

Entry mcm blogger malu2 gitu.. ahakss..


Saja petang2 takdak kerja ni terjah blog kawan2 dan baca balik entry2 lama aku.. hihihi.. ada yang lucu, ada yang sedih, ada jugak cerita yang aku dah lupa.. hihi. syiokkkkk..... ni yang menguatkan semangat aku untuk berblogging semula. kat sini aku banyak masa free. patut aku gunakan peluang ini untuk manfaatkan skill penulisan aku.. skil la sangaaaaat.. ahakss...

Cuti sekolah hampir berakhir tak lama lagi dan aku bakal sebok semula. sabtu yang lepas aku, hubby dan anak2 ke Penang. Saja cuci2 mata. cuaca tak begitu memberangsangkan. tapi sempat jugakla kami lepak kat area gold coast tu. Makan ABC dan nasi ayam madu yang marvellous.. mmmm maybe sbb very the lapaq sama kot..kuikuikui..

Sejak jadi ala2 blogger yang malu2 gitu ni, aku takla seghairah dulu bergambar.. maklumla.. sedang dalam proses ambik mood lagi.. so, aderla sekeping dua.. at least ada improvement la kan..kuikuikui..

Dalam Kereta.. Ini post yang wajib setiap kali keluar. ibarat kata Irfan, asyik2 mama amk gambar ngan Izz ja..huhu
Masa kat tepi pantai
Izz lepak diam2 mama nak pekena ABC okeh..


1 comment:

mamaarifakeemaisy said...

Haiiiiii...waaaaah lama betul tk dgr citer..tahniah atas kelahiran si comel baru..waaah 3 hero ye..tahniah..n update la selalu tau.. :-)