CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 12, 2012

IRFAN MAMA DAH 5 TAHUN..!!

Waaa... 9hb Disember 2012 sudaa... maknanya anak mama Muhammad Irfan Danish dah pun menjangkau ke usia 5 tahun.. dah besar dah anak mama.. kejap jer.. baru ja mama rasa Ifan masih lagi berpampes, menyusu, berlari2 anak, tengok2 dah besar dah dia.. SELAMAT HARI JADI IRFAN.. semoga irfan sihat, berjaya di dunia dan di akhirat..semua sayang ifan.. be a good boy okeh.. Taun depan Ifan dah nak sekolah.. kena behave.. jangan buat perangai, jangan ingat game ja lepas ni, kena buat homework jugak tau..

Irfan 10 hari

Irfan 1 tahun

Irfan 2 tahun
Irfan 3 tahun
Irfan 4 tahun

Birthday Boy..!! Irfan 5 tahun pada 9/12/2012 yang lalu..

2 comments:

mamalieyna said...

Happy belated besday irfan cayang.. nak sekolh dh dia, sekejap ja masa berlalu..jd abg n anak yg baik tau.. :-)

RiEda96 said...

tq auntie.. yer.. ifan jdi anak yang baik yer.. hehe..