CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 28, 2009

Semalam pergi gunting rambut abang. dah panjang. cikgu marah kata dia. macam biasa, dia nak buat rambut pacak la..


Adik enterprem. rambut adik tak yah ptong lagi la, tunggu panjang sikit k..


kenapa muka cam tu. dia tahan geli..


Yang ni kerja Irfan. senyap2 bukak beg makeup aku, ambik bedak, dia tekan2 dengan lip liner. arghhhh. habisla CP aku..!! belasahla.. pakaila dulu yang ni pun.. tunggu gaji bulan depan la beli.. isk isk.. dah la tengah kering ni..

2 HERO MAMA..

OPPS.. 3 HERO MAMA.. oooo depa geng2 bukak baju la.. aku? takpe.. nanti lepas ni, geng mama pulak.. AMIN...

Rajinnya anak mama tolong abah basuh keta.. syok nak men air ni sebenarnya..

6 comments:

naurah makwa said...

salam akak..rajinnya anak akak tolong papa dia..t dah besar, boleh diharap nih..

hajarus said...

k.rieda... bersungguh2 betul anak akak tolong ayah dier basuh keter... comel jer...

Diary Daniellia said...

anak2 hg cam anak aku, penat nak layan tp terhibur tgk gelagat depa..Irfan dah nmpk besaq dah...boleh jaga adik dah tu...cepat2 la kot2 dapat gurl plk..geng hang..

Eazyshop2u said...

Hi. Come and visit us at http://eazyshop2u.blogspot.com for a good quality, branded and affordable children clothing. New stock arrived (25 May) POLO Club for Boys! Other brands OshKosh, Mothercare, Carter's, Oilily, NEXT, Tommy Jeans also available...Grab yours while stock last!! TQ

*Azie* said...

amboi rajinnya tolong papa basuh kete yer....

mama tisya said...

rajin ye bsh kete..leh wt menantu...

**vote utk tisya utk toddler super model contest..cara2 nk vote jom tgk kt blog mamatisya...tq