CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 21, 2009


Model Iklan PAMPERS PET PET. Dalam acara shooting tiba2 power rangers datang untuk menyelamatkan bumi daripada diserang oleh raksasa..



Raksasa cuba membuka sedaya upaya peti harta karun power rangers. raksasa teruja untuk melihat apakah yang disimpan oleh power rangers selama ini..
setelah kunci berjaya dipulas kekiri dan kekanan, akhirnya berjaya.. oo ini rupanya harta karun yang sangat dipelihara oleh power rangers. tak adalah sangat yang menarik, tapi kenapa ya selama ini peti ini sentiasa berkunci.. alamak, sapa yang tengok aku ni..

Aku dah dapat... yes! yes!

Adeh, deh, camana nak buat ni, sangkut plak..
Yah, yah, yah, jaga kau itik, kemana kau nak lari...!!

3 comments:

Fara_Adura said...

Wakakaka..rieda..kelakar le entry kali neh..comei je power rangers u tuh.. ensem bangat dong.. da ensem ala2 superman..haha

Dak tgh membesar kan..suma benda dia nak main..sama aje ngan sofea neh..kekeke

*Azie* said...

irfan oh irfan...ooo selama dia xtau ada harta karun dalam laci tue yer akaka..sapa simpan kunci tue///ikmal ker?..
si ikmal lak suka sgt ngan baju2 macam tue?ikmal BEN 10 xminat dah ke?

hajarus said...

first time hajar dapat tengok raksasa yang begitu comel... hahaha... kelakar la entry akak... wat hajar gelak sesorang time baca... hehehe....