CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 7, 2009

Jom Ronda

Labour day yang lalu aku, twin hubby dan fmly, Mak mentua aku dan besannya, kami ke Zoo Taiping seterusnya ke Mee Banjir Kuala Sepetang. saja bawak anak2 aku ke zoo. dah lama tak bawak depa jalan2. syok gak sekali sekala hilang2 kan tension.


Wanti, Iman dan Die

Awat hubby muka camtu?


Yang ni besa la.. buat perangai dah.. lapaq nasik. orang p kedai mee, dia nak nasik. last2 mak mertua aku mintak nasik kosong. dia makan dengan kicap. habis sepinggan. banyak dia makan. sian pulak aku tengok. lapar sungguh rupanya anak aku ni..


yang ni special RM12-00. Udang dia besar2 sikit. yang biasa RM6. special kat sini udang sebenarnya. Mee dia tak la sedap sangat pun. sedap lagi mee ketam kat Juru tu..

Meh, meh, ayat tu la yang Irfan guna bila dia nak pape..


Aku, Wanti (ana punya berasss), Irfan dan Iman
Dok tunggu turn nak nek train. orang punyala ramai
Dalam train

Geng2 bapa mengasuh

Mak mertua aku dan Mak Wanti

Tengok mama adik..!!

2 comments:

*Azie* said...

kiutnyer irfan..besar dah...akak syoknya g jalan2 kat zoo.mmmm mee tu mahai kan spesial tang mana udang dia ka....akak p cuba mkn mee udang kat p.aman mmg sedap..xsabaq zie nak balik kedah.muaahhh

mamalieyna said...

lama tak pi zoo...bestnyer.. tggu baby haidar bsr sket bleh pi ni.. :)

p ramai2 lg best ek.. :)