CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Sunday, July 4, 2010

FareWell untuk Eena

29/06/2010 yang lalu, aku dan kawan2 office buat makan2 kat DAMIRAL'S GRILL BANDAR PERDA untuk meraikan EENA, student praktikal dari UIA yang dah pun bersama kami selama 3 bulan. mula2 decide nak buat makan2 kat office, tapi tak jadi, so, last minit kami pilih untuk ke DAMIRAL'S GRILL. Makanan boleh tahan la.. tapi rasa macam dah lain sikit, maybe dah tukar chef ker, aku tak tau la.. tapi yang still sama rasanya, crabmeat soup faveret aku..

Kak long, Lin, Sue, Yana, Aku dan Eena..

Chachos cicah cheese. tak mintak pun, awal2 sampai dia surve. ingat free, tengok2 charge RM3

Pose wajib dari Aku dan Yana

jugak pose wajib dari aku dan Eena

Grill Chicken Black Pepper yang memang pedas dan panas..

menu wajib yang aku order bila datang sini crabmeat soup. sedappp...

banana split

Aku punya Chicken Cordon Blue. not bad.. dalam ayam tu ada sosej dan mushroom. okeyla tak muak. tapi aku tak suka kuah dia, rasa macam kuah spaghetti.. dan salad kat tepi tu, sangat masaaaaaammm...


Tudung semua sepesen, besala.. musim..

Yang boy tu kitorang punya despatch, Fakrul.. ada yang berkenan? dah berpunya, 3 orang menanti di rumah dia..huhu..

Tembamnya den.. ishhyyy tak sanggop den nengok nih..!!

Makan dah kenyang, pose time makan pun dah, so, time balik ofis, wajib posing dulu..

Yang ni pun enterprem.. tengah reverse keta boleh stop dulu tuh..

Eena ni memang tak heran dah, memang kaki posing..

Kat dalam lif nak naik ofis pun, wajib posing dulu..hehe..
So berakhirla makan2 kami tengahari tu...

***********************************
bila hari menjelang petang ada pulak idea2 busuk dari kami semua untuk lanjutkan tempoh majlis farewell untuk eena.. kemana? kita ke KARAOKE...!!! HAHAHA... ok jugak tuh!! first and last time aku pg karaoke masa pregnant kat Ikmal. lepas tu menyanyi depan umum pun masa pertandingan karaoke kat ofice lama time dinner.. atas persetujuan semua, kami pun dengan penuh ayu dan control cun dengan berbaju kebangsaannya, serbu ke karaoke dekat jer dengan ofis aku.. hahahhahaha.. tak pernah dibuat aku sepanjang hayat nih..!! okey gak beb!! sekali sekala buat gila..!!


Satu lagi RM1. Sorang 3 lagu beb..!!

mula2 sampai malu2 lagi.. hehe.. ramai2 support eena nyanyi lagu Yank.

Lepas tu Lin naik 'syekh' dah, dia tak nyanyi sangat pun, eksyen ja lebih hahahaha.. siap buat gaya tuh..!! start tu kami dah mula gelak, dan gelak ja, sampai habih sora, bukan takdak sora sebab nyanyi, sebab gelak..hahaha..

Yana dan Lin pun excited, tolong menari untuk k.long dan sue.. tapi lagu tu lagu Lin..

Kak Long dan Sue yang susah payah nyanyi untuk cover Lin..hehe..

Ha.. ni Yana tengah khusyuk nanyi lagu Spenda Biru. ooooopppsssss silap, Tenda Biru..

Finally, akula pulak dngan 'AZIMAT CINTA'..... :-)

Release jugakla tension petang tu, dah mai gian pulak masing2 ahaks.. katanya esok nak p lagi, tapi tak p pun, maybe next time.. Well, rasa happy sangat sekali sekala buat gila camni. papepun memory kat karok ni menjadi kenangan indah untuk Eena bawak balik ke UIA..

*****************************************************

Esoknya kami sepakat untuk berikan Eena Bear2 ni sebagai tanda kenangan.. dan aku namakannya KIKIE.. yang pastinya Eena suka dengan KIKIE..!!


tengok tu, tuan dengan kikie sama somelnyer..

Untuk EENA, semoga persahabatan kita kekal abadi okeh.. nanti ada masa, kita jumpa lagi, dah jadi orang yang berjaya nanti jangan lupa pada kakak2 kat sini yang telah menggempakkan suasana sepanjang EENA praktikal kat sini okeh..!! actually ada lagi pic yang nak aku masukkan kat sini. pic kad yang kami buat untuk EENA dan EENA juga ada bagi kad kecil dan coklat ikhlas dari hati kecilnya untuk kami semua masukkan dalam perut.. tapi oleh kerana cable handphone aku belum lagi aku jumpa, so, aku tak mau cerita ni basi dan aku publishkan dulu untuk uollss.. kalau cable aku dah jumpa, aku edit semula n3 ni dan masukkan pic kad tu.. anyway.. untuk Eena.. babai cayank.. sewaktu n3 ini aku publishkan EENA dah pun habis praktikalnya.. sunyi ja aku rasa office tu bila Eena dah takde.. bilik dia pun gelap ja.. hmm apa nak buat kan, setiap pertemuan pasti ada perpisahan.... dan kalau ada jodoh, pastinya kami dan EENA akan berjumpa lagi.... ;-(

BABAI DIK......





1 comment:

♥ mamaQASrina ♥ said...

hahaha..KIKIE..nama tucing Qasrina.. pagi2 ja bangun tidoq..mesti memekak panggey..TITIE..MIMIE..adoyaii