CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, June 27, 2010

AKtivITi SEmaLaM

Petang semalam aku dan anak2 takde buat pape, lepak jer, lepas makan, petang baru hubby ajak p teman dia jogging kat padang. aku mulanya malas nak kuar. tapi pikir2 balik sian jugak budak2 ni, so, aku ikut jer la, mulanya nak bawak kasut joging sekali, tapi pikir balik, malas pulak, tiba2 idea datang, hmmm bleh singgah kat taman mainan bawak Ikmal dan Irfan, sambil2 tu boleh aku pekena rojak dengan laksa tu.. dah lama tak makan... hihihi..

basikal irfan baru bubuh tayar tepi minggu lepas, so, bolehla dia belajar naik, kalau tak sian pulak, asyik tuntun ja basikal tu.. (*tuntun bermaksud bawak basikal tu sambil berjalan tanpa naik..huhu..)




Lepas tu kami terus pegi padang. sempat main kejap jer, hujan dah mula turun..


ok, jom balik, nanti kita mai lagi na..!!





1 comment:

♥Azie♥ said...

sedapnyer rojak...terliuq dah nie