CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, March 2, 2009

SELAMAT PENGANTIN BARU



Ayam Panggang sedang menanti tetamu
Yang ni kaum kerabat aku yang turut datang untuk memeriahkan majlis


Anak buah hubby, Nurul dan Fatin

Kumpulan Kompang

Yang ni acara gusti sebelum kedatangan pengantin

Yang ni pun anak buah hubby, Aishah.. bollywood tu.. anak mami ni..


Tabur gula2 untuk budak2


Keluarga pengantin

Aik baju sama? Baju ni Maksu beli kat Ikmal dan Irfan. Kononnya nak bagi ngam dengan tema la, tapi mama dan abah pulak tak ikut tema. takpa la.. yang penting kami boleh datang untuk buat semak kat kenduri tu kan?.. anyway, Tima kasih maksu.. len kali beli lagi k. Len kali duit2 raya Iman yang mana Maksu tak mau pakai tu, bolehla bagi kat Mal dan Irfan ok. tak pun bagi mama, tau la mama nak buat apa.. hehehehe...

Ini Maksu Wanti. Mama punyak beras.. eh biras.. Maksu datang bujang tak bawak Iman..

No comments: