CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, February 13, 2009

Jawab Tag Mamalieyna

Aku baru ada masa sikit nak jawab tag2 tertunggak ni. Yang ni nak jawab tag Mamalieyna dulu.. First sekali, nak bagi award ni untuk Mamalieyna.. nah ambik... heheheh.. takde jual kat kedai award ni..


Purse ni saya order dalam katalog. Brand Satinni. Murah jer. RM36.90. Dah pakai lebih kurang setahun lebih la.. asalnya yang boleh order purse ni sebab berkenan sangat dengan model dari CARLO RINO.. lebih kurang cam ni la, color oren2 coklat camtu. Oleh sebab aku tak mampu nak beli yang original, beli yang cetak rompak pun jadila...




Pandangan dari luar

Pandangan dari dalam

Yang ni benda2 yang ada dalam purse aku. IC, Kad Bank yang tak semua boleh pakai, Mykid Irfan, Gambar dengan Hubby, Kad Captor, Kad Kredit yang dah overlimited, Duit dan surat Nikah. Gambar anak2 aku hilang. Ntah, aku pun tak tau p mana. Irfan main. Kad MBB aku pun hilang.


Posing bersama Purse ku..
Ada lagi Tag yang belum aku jawab, tag dari mama aqish... tunggguuuuuuu
Oleh kerana aku budak baru belajar, aku nak tag balik tentang alkisah purse ni kepada:-
1. azie (Kesayanganku Adriana Adzreen);
2. hajar (Diary Daniellia);
3. mama aqish; dan
4. Kak rose (Crazy beautiful)
selamat menjawab....

2 comments:

mamaarifakeemaisy said...

Comel wallet die.. :)!

♥ Mrs. C ♥ said...

salam singgah.. kite exchange link yea...

anyway.. cantek pink wallet.. sweet..