CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, February 17, 2009

Anak2 gunting rambut

Seminggu dah anak2 aku Ikmal dan Irfan gunting rambut. rini baru ada masa cikit nak entry. Irfan mula2 takut, lepas tu ok. Ikmal asyik geli bila orang pegang rambut dia. sayang pulak bila tengok rambut Irfan yang kerinting2 tu. kalau pompuan aku simpan. ni jantan mak..!! buat apa aku nak pompuankan anak aku ye tak.. rambut dia cam abang, dulu pun abang masa umur dia rambut curly. bila dah potong terus rambut tu tak muncul lagi. la ni Ikmal dan Irfan dah berambut baru, lupakan yang lama...!



sempat lagi tengok Pepaya episod last. Ikmal peminat setia Pepaya. yang pastinya bukan Capang.. (Sayala.. capaaaang..)


Pose lepas berambut baru

2 comments:

CoNniE said...

wahh.. hencemnye dah potong rambut.. hehehe..

*Azie* said...

mmm dah hensem ok...azie dah xlarat bawa nonie g salon..azie & cik abg potong sendiri jer rambut depan dia ngan elin....kui...kui...nasib baik ok xsenget...

tapi klu lelaki kot mana pun kena g salon kan...nnt silap potong xhensem dah