CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 5, 2009

Perangai anak2

Aku balik kerja tengok Irfan pakai baju baru. Pengasuh belikan. Ikmal kata "adik pun pakai baju BEN10 mama, sama macam Mal". Suka dia adik dia pakai baju sama cam dia.
Aku belikan Irfan Toy ni. aku tak tau namanya apa. tapi aku panggil PON2. suka la dia dapat benda alah ni. tapi yang jeles dah tentula IKMAL. dia nak jugak benda ni. nak buat apa? jenuh gak aku pujuk. last2 dia jugak yang sebok main. dah berebut dengan adik pulakkk

Alamak sudah mandi pun terus naik, tak sempat pakai baju lagi. tak malula irfan ni..!

Ce.. dengan segak bergaya menunggang pon2 nya.

Syok main dengan abang. Abang tolong tolak

Ini glove yang Ikmal nak sangat tu. Officemate aku Kak Midah dah belikan untuk dia. Memang rezeki dia cuma ada satu ja lagi stok kat kedai tu. RM3.90. so, tak lengah lagi Kak Midah membelinya. Itulah tuah anak2 aku. kadang2 benda2 yang anak2 aku nak, aku tak boleh beli, officemate aku yang tolong belikan. Dorang tau aku ni takdak 'kaki' susah nak keluar p mana2 untuk cari barang. bertuah aku dapat kawan2 yang memang memahami.. TQ ..KAWAN2 !!

Inilah kerja si Irfan bila aku sebok2 buat kerja lain. Pintu almari yang sebelah tu pun, dia punya kerja jugak. Memang pintu tu dah teruk, aku panggil 'gogeh2'. tapi dapat kat budak ni, sekali dia tarik jer.. langsung tercabut. nasib baik tak timpa dia. Aku pun nyaris2 nak kena sama. seb bek sempat mengelak.

No comments: