CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, January 7, 2009

Miss Japanese Cotton

Baju ni Deknon yang belikan oppsss tolong belikan kat KL. masa tu kami cari baju ni kat sini mahal. so, bila dia ke KL kami pesan. sayangnya tak banyak choice corak dia Deknon kata. belasah ja la. so, dari raya ritu sampai rini, kali ni baru kami dapat janji pakai sama.


Mama dan Makcaq

Mama Ida dan bakal Mama Yana

Mama dan Ibu

Ibu dan Deknon

Sekali tengok manisss ja. Dua kali tengok macam budak2 baik nak p ngaji. hehehe


2 comments:

Azie said...

kain nie cotton ker akak..mmm cantik nmpk lembut.nmpk ayu jer ...dan macam perempuan melayu terakhir...heheheh

Mama_Aqish said...

anda di tag jangan lupe jawab he...he...