CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, January 5, 2009

Dinner

31/12/2008 Dinner JKR kat DEWAN PUTRA TAMAN SELASIH. Aku sekeluarga p memeriahkan majlis. Acara biasa2 bagi sijil cemerlang etc. Sampai part luckydraw tak sangka ada gak tuah kami. dapatla benda alah ni. jadila.. untuk tambahkan stok kat umah.



Sekejap ja p dah dapat kawan. tulah namanya budak2 kan

Ikmal ni hidup dia dalam berkawan tak habih2 dengan berlawan

Irfan dah boring



Makan aiskrim
Esoknya aku masak yang simple2 ja utk lunch. Masak lemak pucuk ubi my favourite dan..

Kerang masak kicap resepi dari Kakak iparku yang berasal dari Sarawak. tapi bahan tak cukup masa ni, so, aku belasah ja yang mana ada. kicap pekat tak ada, bawang tak cukup, cili padi tak ada, so, belasah ja la yang mana ada.. janji siap..

Dalam masa aku memasak inilah hasil yang anak aku buat, dah habis walker ni tak boleh naik, dia pusingkan ke bawah, mula2 main tayar, pastu, masuk dalam. suka hati ko la nak..!!

1 comment:

♥Cik Puan♥ said...

syoknyer.. g dinner...

ha ikmal g mana pun mesti nak pki sarung tangan tue yer..

irfan kiutnyer dia..