CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 5, 2009

Kenduri oh Kenduri

Bila time2 cuti sekolah ni banyak la kenduri yang mesti dihadiri. tak pegi pun masa kita kawin dulu orang datang, so bila time dorang pulak yang kenduri tak patut pulak kita tak pegi kan.. ini antara kenduri2 yang aku & co. pergi. Ni kenduri umah anak sepupu aku kat Kg. Pauh, Taiping 27/12/2008 yang lalu. Macam besa bila ada kenduri kahwin, adik beradik aku la yang ramai mai memeriahkan majlis orang. Tapi apa pun, adik beradik kami enjoy...

selamat pengantin baru FIRDAWATI (FIZA) dan FAIZAL



Pengantin baru Makcik dan Pakcik
Pengantin suam Paknjang dan Maknjang

Cek tengok, lagu mana nak pekena ni

Alamak Kak aku ni, pantang jumpak mic.. boh 2,3 lagu



baju dah melayang.. panas..!!
Irfan yang keletihan setelah balik dari kenduri

No comments: