CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Sunday, March 20, 2011

KEKOK

Fuh..!! lamanya aku tak keudara.. hampir sebulan.. mungkin lebih.. entahla.. sejak akhir2 ni banyak benda yang aku terpaksa settlekan.. tapi rasanya alasanku ini lebih kepada malas kot.. sebenarnya niat dihati masih lagi nak menjadi blogger tegar, tapi tulah.. sejak anak2 semakin membesar ni.. aku beralah bila irfan dan ikmal dah semakin taksub menggunakan pc untuk bermain game, apatah lagi ikmal dah ada facebook, so, aku sebagai mama, yang sememangnya banyak 'kerja tertangguh' untuk di settlekan, baik kasi can kat anak2 la kan.. ahaks.. (syhhh padahal tak berblogging pun aku tak habih gak lipat kain baju aku. hahahaha)..

sedar tak sedar, aku dah pun menjangkau ke usia 34 tahun pada 11/03/2011 yang lepas.. terima kasih pda member blog, member fb yang sentiasa mendoakan kesejahteraan aku.. sebenarnya bila dah masuk usia 34 tahun ni.. impian aku, semangat aku, jiwa aku bergelodak nak dapatkan kerja 'gomen'.. isk, isk, isk.. setahun jer lagi peluang aku beb...!! well, aku serahkan semuanya pada yang maha esa.. kalau ada rezeki aku, rezeki anak2 aku, suami aku jugak.. ada la.. kalau tak ada pun takkan aku nak bunuh diri kan..

oklah, next time aku post entry lain ek.. emmm entry basi leh tak?? bolehla kan.. nanti aku combine entry2 aku tuh.. entry ni just untuk.......... warm up!! warm up!!....


3 comments:

♥Cik Puan♥ said...

akak update la walaupun basi xper k...

Unknown said...

cepat2 la kembalikan mood blogger tegar tu, update citer anak2, rasa dekat je sesama kita..

RiEda96 said...

thanks dear azie & hajar.. hgpa berdua selalu jadi pengikut setia akak yer.. terharu i.. isk isk isk..