CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 30, 2009

Pagi Isnin yang bingung.. hai kejap jer masa berlalu, dah habis raya, dah kena kerja balik... selamat hari raya aidiladha buat semua.. seperti biasa aku masih lagi tak sempat nak mengupdate citer2 baru aku.. rasanya akan kuhimpunkan semuanya daripada Ikmal konvo Tadika, raya haji, LIMA LANGKAWI, kenduri anak buah aku dan seterusnya cerita KL minggu depan.. so, nantikan kemunculan citer2 aku akan datang okeh.. malam2 yang panjang sepanjang minggu ni akan ku habiskan dengan melipat kain dirumahku yang sudahpun menjadi GUNUNG SANTUBUNG... kuikuikui...


5 comments:

mamalieyna said...

hehe..kita pun tgh bingung nih! bercuti 2 minggu, masuk keja ari ni blur ja..huhu..

akan kutunggu... ^_^

~Siti Hajar~ said...

xpe la ida, pelan2 la update citer2 hg tu...kami sentiasa nantikan cerita baru dari blog hg ni...cantik rumah baru hg..classic je..

mamaaerish : said...

wah3.... braya sakan nmpknyer tuh... hik3... sila2lah melipat yer sambil nyayi2 lagu @ puteri santubong puteri sejinjang.. wink

eb pn tgh ngemas nih... hik3.. paku dulang paku serpih...

rieda96 said...

mamalieyna, hajar, mamaaerish, jomla join lipat sekali kain bajuku

hazlina said...

nice blog n salam kenalan.jom lpk n follow blog sy..;)