CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, September 15, 2009

SELAMAT TINGGAL SABRI & CO..

9/9/2009 yang lalu adalah last day aku kat SABRI & CO.. esoknya aku dah start kat tempat baru.. ikutkan hati memang aku sedih nak tinggalkan SABCO, tapi atas sebab2 peribadi yang tidak perlu aku nyatakan di sini, aku tinggalkan juga walaupun hati aku berat bila mengenangkan kawan2. jiwang ni..! jauh disudut hati.. aku tetap sygkan SABCO.. 3 tahun aku kat sini, terlalu banyak pahit manis yang aku lalui, begitu juga pengalaman dan ilmu yangku perolehi.. tapi sayang jodohku tak panjang dengan SABCO, mungkin tempat aku bukan di sini.. walau apa pun.. aku tetap menerima segala takdir dan suratan hidupku dengan hati yang tabah.. hidup tak selalunya indah.. kadang2 tak semua apa yang kita hajati akn kita perolehi kan.. so, hidup mesti diteruskan..


Kawan2 suma, semoga ikatan persahabatan yang terbina antara kita akan terus kekal untuk selamanya.. kenangan di sini akan terus aku abadikan sebagai kenangan terindah dalam hidupku..

Airmata mengiringi perpisahan.. biarlah segala yang bermula disini tidak juga berakhir di sini..

yang ni dari kawan2, terima kasih ya.. tapi pic swktu acara pnyampaian hadiah ni tak dapat aku uploadkan di sini kerana kulihat wajahku sungguh mok mok waktu itu sehingga aku tak sanggup nak memandangnya.. ahaks..


dan ini adalah hadiahnya.. i like.. terima kasih ya kawan2.. ibarat kata k.imah.., semoga ceria di hari raya dengan jag baru ni..




5 comments:

♥ mamaQASrina ♥ said...

huhuhu!!sedey..sedey..
tggu giliran aku pulak!!

mamaarifakeemaisy said...

huhu..tumpang sedih! berhijrah di tarikh keramat tu..pepun g.luck utk next job!
*Waa mmg ceria di hari raya ni, dpt set jag baru.. :) >Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir & Batin!

Unknown said...

biler dikenangkan mmg sedih kan.. xpeler ade hikmah disebalik yerk.. ape2 pun gud luck to new job tue yerk..

hajarus said...

alaa... sedihnyer klu nak berpisah... anyway good luck kat tempat baru kak...

shukri said...

selamat ari raya,,, keje baru kat mana,,, ini sure gaji lebih ni,,,,s