CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, September 4, 2009

Contest Pasangan Seiras..Opened

First sekali aku nak gelak dulu... kahkahkah.. tak habih2 dengan contest aku ni.. last2 minit ni terjah lak blog kengkawan dan aku terjumpa contest ni.. pe salahnya kalau aku join. macam besa, menang kalah tak penting, yang penting join dan memeriahkan.. contest kali ni made by sWeeT MaMa. Tahniah yer.. dah berjaya jadi sponsor ni.. hehe.. seperti biasa mana2 contest mesti ada T&C kan.. so,
~~SYARAT2 WAJIB~~
1. Terbuka kepada semua blogger malaysia dan antarabangsayang memiliki wajah seiras dengan suami/isteri, adik beradik atau kawan2.
2. Upload gambar seiras anda (nyatakan nama anda dan pasangan) dan tinggalkan link nya di entri ini.
3. Juga letakkan link contest ini di entry korang ye. Tkde link tk Qualified ok.copy je ni
~~SYARAT2 SUNAT~~
4. Banner tu sapa yg rajin, letak la kt sidebar blog korang, kalo yg malas tu,tak yah la letak.
5. Pastu letakkan link http://miezaniera.blogspot.com/ di blog list anda.
6. Lastly, be my follower ;D
7. Pemenang akan dipilih oleh juri profesional.


Nama aku: RUWAIDA BINTI MANSOR

Nama Suami: JUKHAIRI BIN IBRAHIM

Seiras ker.. hikhikhik, adala lebih dari 10 orang yang kata cam tu.. tak kisahla papepun kan.. yang wajib sudah, yang sunat pun sudah.. yang penting marila kita sama2 'menJOINkan' diri, dan menambahkan lagi follower SwEEt MaMa k.. sebelum kol 5 petang ni.. sempat lagi ni.. selamat berjuang..!!