CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Sunday, August 2, 2009

SELAMAT TINGGAL EN. AD..

30/7/2009 yang lalu, ofis aku buat farewell party untuk Lawyer kami yang akan resign dan start kerja kat tempat baru mulai Isnin ni. semoga En. Ad berjaya di tempat baru, terima kasih atas jasa2 dan tunjuk ajar serta kerjasama serta bantuan yang telah diberikan sepanjang bersama dengan kami kat sini. Aku selesa bekerja dengan En. Ad, senang untuk mintak bantuan dan En. Ad sentiasa ada inisiatif untuk belajar sesuatu yang baru dan itulah yang telah memudahkan kerja akan menyelesaikan sebahagian besar masalah kerja aku kat sini. lepas ni, mungkin susahla sikit aku nak survive tanpa En.Ad, tapi aku dan collegue akn terus bertahan dan berusaha selagi terdaya..


Ole2 untuk En. Ad

Yang diraikan.. en. azharul @ en.Ad


Satu2nya lawyer pompuan kami... cik Fazilah dn our bib boss En. Sabrithe only one.. aku lerrr..

Antara menu kami, bihun sup, satay, puding pandan layer, Sagu gula Melaka, Kek Pisang


sebut keju...!!

1 comment:

mamaarifakeemaisy said...

waa cedapnyer makanan2 tu...
*kite pun ada mkn2 time kt opis tp blm smpt create n3..