CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, August 5, 2009

Romantic & Loving Couple Contest


Contest datang lagi!!! Kali ini Romantic & Loving Couple Contest ni dianjurkan oleh Mama Tisya. Korang boleh jugak join contest ni dengan klik entry http://mamatisya.blogspot.com/2009/07/romantic-loving-couple-contest.html. Sebelum ni aku dah try masuk contest untuk anak2, kali ni aku nak try plak masuk contest untuk aku dan hubby.


Perihal gambar yang aku pertaruhkan untuk memenuhi syarat contest ini adalah
Namaku: RUWAIDA BINTI MANSOR
Suami: JUKHAIRI BIN IBRAHIM
Tarikh Kahwin: 7HB SEPTEMBER 2002 ANNIVERSARY KE 7 TAHUN INI
Perihal Gambar Ini: Gambar ni diambil pada 2 June 2007. Masa ni Wedding anak buah aku kat Ipoh. Gambar ni actually gambar candid. Anak buah aku yang snap. Masa ni juga aku sedang pregnant my 2nd son 3 bulan.

Terima kasih dan tahniah kepada http://mamatisya.blogspot.com/ yang telah menganjurkan contest ni. Ini adalah contest anjuran Mama Tisya yang kedua. So, mari kita join contest ni ramai2 untuk memeriahkan lagi blog Mama Tisya ok..!!

8 comments:

mamaarifakeemaisy said...

g.luck!..
*tak penah join contest lg..balik nk belek2 album la..ihiks..

RiEda96 said...

joint la..

♥Cik Puan♥ said...

MOGA BERJAYA,MANA NAK TAU KALI NIE AKAK MENANG..GAMBAR NIE MMG UNIK SIKIT

QuEeN Of 2 Heroes said...

cantik....hijau....
sy suka hijau tu..

ImanRifqi08 said...

cantik gmbr hg n abg..harap2 berjaya:-)

mama tisya said...

ok dh view cuma syarat no 6 tgalkn link tu blum memenuhi..sila semak..jika dh edit sila inform ye

mama tisya said...

ok dh view..good luck

hajarus said...

good luck k.rieda...