CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, August 19, 2009

JAWAB TAG AZIE

Aku kena TAG dari Azie. Ni la baru ada masa nak menjawabnya. Thanks azie untuk award tu yer. K.ida dah letak kat sidebar okeh.. aziela orang pertama yang bagi award kat k.ida. isk, isk, isk... cian.. dan tag azie berbunyi:-

~~ Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya ~~

Hobi aku adalah...

1. Suka menyanyi (tapi dalam bilik air aku tak pernah menyanyi) / ikut menyanyi bila dengar lagu;
2. Suka membaca (bahan bacaan tu lebih kepada majalah la..);
3. Suka bercakap (suka bagi nasihat dan pandangan, walaupun kadang2 aku pun tak betul);
4. Suka mengomel bila ada yang tak kena;
5. Suka laksa, buah rambutan, manggis & mata kucing;
6. Suka bersusah payah salin lagu dari radio kalau nak tau lirik (itu dulu, skrng dah boleh cari kat internet, so relax sikit..);
7. Suka bershopping walaupun tak selalu shopping atau paling kurang pun window shopping;
8. Garang dengan anak2, tapi anak2 rapat dengan aku;
9. Aku juga macam hajar, sayangkan persahabatan, dan aku ramai kawan;
10. Seorang anak yang rapat dengan keluarga, seorang maksu yang rapat dengan anak2 buah.

dan aku nak tag:-

1) Wanti
2) Fadhilah

*note: korang berdua ambik award kat sidebar aku tu dan tempek kat sidebar korang ek..!! aku tengah pemurah ni..


No comments: