CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, August 24, 2009

KENDURI SAMBUT POSA

Jumaat yang lalu kami kat ofis buat makan2 kenduri untuk sambut puasa, sekaligus farewell untuk Kak Midah yang akan berpindah ke cawangan ofis aku di Kepala Batas, dan.... farewell untuk aku jugak kot.. actually aku dah dapat kerja baru. tempatnya.. biarlah rahsia.. wah gitu.. aku kat sini maybe sampai awal bulan september saja. so, untuk ketiga2 reason tu, kami buat la makan2 ni..

Aku dan Kak Midah

Menu makan pagi, nasik lemak yang dibuat oleh Kak Midah. Sambal tumis dibuat oleh Maklang Fadhilah dan selebihnya yang lain2 macam telur, ikan kering dibawa oleh rakan2ku yang lain.. sedap tu..

Ofis boy kami. Abang Mie. seorang yang sangat komited dengan kerjanya.. susah aku nak jumpak despatched yang tip top cam abang mie ni.. abg mie adalah di antara mereka2 yang akan aku rindukan bila aku tak kerja sini lagi nanti. mana taknya, hari2 mesti gaduh dengan abg mie..

Yang ni time lunch. Aku, macam biasa, buat kuah laksa, yang lain2 bawak laksa dan rencah2nya.. aku yang buat laksa, aku yang hentam sampai 2 pinggan. petang lagi sepinggan..

Kak Nor antara yang terawal duduk. Kak Nor lapar ker..

Yang ni acara sesudah makan. Oleh kerana tema hari ini adalah baju songket, so kami tak melepaskan peluang untuk berposing. time posing2 cam ni rasa sedih pulak.. ya la tak tau bila lagi nak berhimpun macam ni.. kenangkan saat baik2, saat gaduh2, saat gelak2. semuanya tak mungkin berulang lagi.. yang pastinya kenangan aku di sini tetap kukuh dalam ingatan..

Tak cukup posing kat atas, kat bawah pulak kami beramai2 turun untuk berposing..

SELAMAT TINGGAL SABRI & CO..
v
v
v
v
v
v
Dalam ramai2 masa kenduri ni, Yana sorang ja takdak. Dia Maternity Leave. kalau tidak dah tentu lagi meriah.. papepun gambar ni diambil sewaktu baju songket seofis ni baru siap.
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Dan ini.. NURMARISSA DAMIA.. puteri Yana yang hari ini berusia 8 hari.. SEMOGA CEPAT BESAR MARISSA..

4 comments:

ImanRifqi08 said...

tgk nasik lemak n laksa bulan posa ni..terliur plak aku..nnt balik raya hg buat laksa tau..:-)

Unknown said...

mmg cantik tema baju songket ute.. menarik semua...

Unknown said...

hang dah dapat keja lain..kat mana tu? syok la hang dah telepas beban kerja yg terlampau

shukri said...

ooo...dapat keje baru tak bagi tau...anyway, tahniah, moga kerja yang baru tu lebih baik...