CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, January 4, 2013

gogogo.. ale ale ale...

hahaha.. dah lama mama tak tengok abah lawan bola, sebelum ni pun bukannya mama ambik pot sangat bila abah beraksi.. takdak jiwa sukan mama ni.. petang semalam  saja abah bawak kami g stadium batu kawan sbb dia ada lawan bola.. ikutkan mama malas nak ikut, tapi sbb abah takut lewat, so dia terpaksa bawa anak2 dan fetch mama balik kerja dan terus ke sana.. mama ikutkan jerla..

Izz yang sentiasa happy bila lam kereta.. janji leh jalan2..

hujan sepanjang jalan.. izz tengok hujan..



abah sedang beraksi.. masa ni mama baru sedar penglihatan mama dah tak sebaik dulu.. isk isk isk.. tengok player pun dah kembang2...

Izz ada semangat nak tengok bola..
Tengok tu.. khusyuk jer.. pandai ker tu..

sebok melayan 3 hero ni, tengok2 dah masuk maghrib.. game over... pergghhh lega..bukan apa.. buhsan lama2 kat padang ni..huhu..

1 comment:

Mama FN said...

excited adik bila dapat naik kereta... dah tak nak pandang kamera... kat luar lagi menarik yer dikk.. heheheh

Jatuh hati dengan Shaklee