CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, April 12, 2012

Turut Merasainya..




Seperti tidak ada cacat celanya bila melihat pic2 di atas. Tapi itu bukan apa yang tersirat disebaliknya. Rita Rudaini, pelakon yang agak aku minati bersama anak2nya menunggu masa untuk bergelar status janda. kadang2 kita tak tau apa masalah orang lain. nampak macam ok ja.. cantik, artis lagi, tapi masih tak dapat nak bertahan dalam rumahtangga. tapi untuk kes Rita Rudaini ni, aku cam dah pangkah pulak dengan birasnya si Ayu Raudhah tu.. Walaupun aku tak tau apa sebenarnya, tapi desas desus gossip yang keluar mengatakan Ayu lah puncanya.. sejak berita itu tersebar aku pun dah semakin tak suka pada Ayu.. (ada dia kesah... hahahahaha..)

walau apa pun masalahnya semoga Rita terus sukses dalam hidupnya walaupun sudah berlainan status.. sebagai seorang perempuan, aku tetap mengatakan Aidil tak bijak tangani masalah rumahtangga.. Semoga Rita terus tabah, ada hikmah disebalik apa yang berlaku..


4 comments:

~Siti Hajar~ said...

Tu la kesian kan, dulu janda xde anak xpe, skrg ada tanggungan lg... Sga Rita trs suksess...

Xpe wei, ramai Datuk dok tgu...hehe

mamalieyna said...

huu~ sian anak2 bila menda camni berlaku~

RiEda96 said...

tula pasal.... anak dia handsome2.. hehe..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Bila jadi mcm ni anak2 lah paling kesian..moga rita terus tabah..