CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, September 7, 2010

HAPPY 8th ANNIVERSARY

Sedar tak sedar, hari ini dah 8 tahun usia perkahwinan aku.. abang.. HAPPY ANNIVERSARY.. semoga kasih sayang kita berkekalan hingga hujung nyawa, sampai syurga.. semoga kita sama2 berusaha untuk mengubah diri sendiri demi keharmonian rumahtangga kita.. sama2la kita menjaga amanah yang telah dikurniakan Allah kepada kita.. tiada hadiah istimewa antara aku dan hubby, hanya ucapan dan doa yang tak putus2 supaya rumahtangga kami lebih bahagia disamping rezeki dan berkatnya yang berlipat kali ganda.. amin... walaupun sudah 8 tahun kita melayari bahtera dalam suka duka, tawa tangis, bahagia dan derita, namun ida bangga kita tetap tabah menghadapinya.. terkenang kembali dari saat kita bercinta hinggala sekarang begitu banyak yang telah lalui bersama... semoga cinta kita akan terus mekar.. kata2 keramat yang selalu Ida lafazkan dulu.. KASIHKU SELALU BARU UNTUKMU...

Sijil cinta kita yang masih lagi tersimpan kemas..

Saat bercinta.. bermula dari 28/08/1996... ahaks..

Majlis bertunang pada 1/9/2001

Majlis akad nikah pada 6/9/2002

Kenduri sebelah perempuan pada 7/9/2002

Pengantin lelaki dah kena basuh pinggan mangkuk.. hehe..

Majlis sebelah lelaki pada 8/9/2002

Bersama orang yang banyak membantu, dan berkongsi suka duka sepanjang zaman bujang.. my dearest sister..

Bersama anak buah yang sangat serasi, masa ni dia pun baru kawin 3 bulan.. tak betah lagi duduk bujang bila kawan sepermainan, sepermandian dan sebantal dah berumahtangga..


saat mengandungkan Ikmal 7 bulan..

bersama MamaQasrina yang dulunya melidi.. huhu..


Masih sempat lagi ke JomHeboh. Masa tu SureHeboh kat Ipoh. Nak tengok siti nurhaliza punya pasal. perut dah cukup 9 bulan masa tu.. sampai nak kena pijak2 la, siti punya pasal, sanggup.. huhu..

Hinggalah saat kita sudah pun ada Irfan Danish..

Citarasa kita masih sama.. tetap sehati.. insyaallah..


Tapi yang paling sentimental.. bila aku terjumpa resit ini.. resit beli barang kenduri aku yang disimpan oleh arwah ayahku.. resit bertarikh 6/9/2002.. hati tersentuh.. ayahku pun macam aku jugak.. ada sentimental value..

Sekali lagi.. HAPPY 8TH ANNIVERSARY.. DOAKAN YANG TERBAIK UNTUK RUMAHTANGGA KAMI.. AMIN..


5 comments:

KSWSK said...

selamat hari ulang tahun perkahwinan..moga senantiasa mendapat rahmat dan lindungan Allah...

~Siti Hajar~ said...

Hpy anniversary ke 8, semoga bahagia hga ke akhir hayat...

aku pya anniversary ke 8 bln 5 aritu, anak sulung kita lahir sama, hg ada 2 anak laki, aku pun sama, skrg hg kn tmbh lg srg bg btl2 sama la wei, pasni mesti dpt gegirl plk..caiyok caiyok! hehe

♥Azie♥ said...

happy anniversary akak..moga kekal selamanya

rieda96 said...

thanks all.. hajar: aminnnnnnnn....

ImanRifqi08 said...

SeLaMaT UlanG TaHuN to My Love Biras...hehe..SeMoGa BeRkeKaLan HiNGga AkHiR HaYaT...