CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, November 11, 2008

story kenduri lagi

Makcik bersama cousin2 lain. Bukit Mertajam Mali!!

Dah, Aku dan Balkis. Lama x jumpa. bnyk la gosip kami

Kawan2 Ofis, Dari Kiri: Yana, Mas, DekNon dan Kak Midah

Sempoila depa ni, mai kenduri siap mai buat kerja lagi.. hehe

Aku dan Gee. Officemate kak aku, tp Junior aku. x sangka jumpak balik.. dunia ni kecik rupanya..


Mak aku dan best friend nya

Kak Noor, Kak Bib, Kak Ina & Kak Maton Orang-orang penting yang memberi sumbangan dari pelbagai bentuk untuk majlis ni..

Ibu Mertuaku dan Chik (Adik Ba)


Miah dan anak2. Time ni la nak jumpak kawan2 lama


Ikmal dan 'buah hatinya'. hehehe kononnya. Mangsa gosip tertunduk malu..

No comments: