CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, November 10, 2008

Sebelum Kenduri


Happy Birthday to You, Happy Birthday to Aina, Happy Birthday to You..!! Aina, cucu aku yang ke 2. Birthdaynya yang ke 3 tahun. Semoga panjang umur, murah rezeki sayang... cepat dapat adik..

Malam kenduri. Orang-orang surau marhaban. Time ni rasa sayu plak. Sedih bila kenangkan Arwah Ba. kalaulah dia masih ada... semoga rohnya dicucuri rahmat.. Al-fatihah...



Ha! ni sorang lagi anak aku punya kerja. orang terlepas pandang sikit, dia dah sebok nak main sudu, pinggan mangkuk, nak tolong kira stok ka irfan oiii!!



Ni, anak aku Si Ikmal dan anak Kakak aku Hakim. diaorang ni, orang dok sebok pasal kenduri, x sempat aku nak tengok2 depa, sebok dia main macam2. ni dia ambik air campur dengan minyak tanah, masukkan dalam lubang. Nak isi minyak kereta kata dioarang. hai... pandai2 sungguh diaorang ni cari idea.



Ni acara berinai. Dulu masa aku kawin pengantin ni la yang tolong inaikan. Tp bila time dia kawin, aku x dpt lak nk tlg inaikan, maklumlah sentiasa bwk 'handbag' nak buat apa pun susah. inai ni x cukup. cikit. cian anak2 buah aku yang lain. Putih mata ja la tengok makcik pakai inai sorang2. x dpt nak joint the club..

No comments: