CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, November 7, 2009

CITA RAYA AKU YANG DAH NAK HABIS..

Oleh kerana raya pun dah hampir 2 bulan berlalu, jadi hari ini aku nak sudahkan cerita raya aku. nanti orang dah masuk raya krismas aku masih lagi dngn aidilfitri. ada pulak pembaca yang muntah hijau nanti x gitu.. raya ke enam aku kerumah member lama aku dan hubby zie. selamat pengantin baru.., semoga berbahagia ke akhir hayat.. umah kenduri ni tak jauh dari umah aku kat kampung..




Yang ni masa open house member hubby aka member fb aku dan hubby (liza MPK) sedap makan kat sini.. macam2 ada.. kami datang bawak perut jer..

Yang ni lak open house umah Member sekolah lama hubby juga aka member fb aku dan hubby... miza@kijet. jumpak ritu kat umah kenduri, so, ambik no contact dan hrap2 lpas ni tak lost contact lagi la dengan member2 lama.. open house ni merangkat birthday party anak dara dia ni.. sedap kek tu.. kek keladi..


Berakhirla sudah cerita raya aku.. sana sini buat open house, akhirnya aku jugak yang tak buat2 open house umah aku.. masa pun takde.. ongkos pun kureng.. insyaallah tahun depan kalau ada rezeki...



No comments: