CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, October 31, 2009








Tasya, Irfan dan tok. seronoknya Tasya bila Irfan dah mula mau kat dia.. Asyik nak dukung budak tu ja la..




Ok, Zohor, Asaq dah selesai, kita sambung balik ronda2 okeh..




Kenapa la Shakeer tu, buat lawak tak habih2




Cantik kan masjid ni..





Ikmal dan Abang Ariffnya.. Tak mau ikut nek kereta dengan aku. nek dengan abang Ariff. Ariff rajin dok melayan dia..




Ni kat Empangan Balik Pulau. Aku pun tak pernah tau ada Empangan ni. Pandai juga abang aku ni. walaupun dok KL tapi tau gak suma tempat kat area Penang ni..





Asyik2 Mama, abah dan Irfan ja.. abang Ikmal ni mana? asyik dengan abang Ariff ja la.. tak mau dah ikut Mama.. Tengok muka Irfan dah Abah.. kehkehkeh..







Geng Bas Sekolah..




Geng Merentas Desa.. Sah p pekena rokok sebatang dua..








Geng kasi 'Pecah Rumah'




Seronok toke aiskrim ni.. sampai jer kami terus serbu..









Aku Suka Gambar ni..




Ni kami tengah bosan menunggu geng2 yang leka bershoping kat night market. kami ni orang2 yang tak membawa duit yang banyak. sebab tu boring... hehehehe..





kihkihkih... yang ni lagi kesian.. siap ambik bekal dalam keta lagi dan berkelah di tepi mesjid ni.. Actually kami dok tunggu kakak abang aku yang dok bershoping tu, sementara tu, kami lepak arr kat sini dulu.. oleh kerana masing2 kelaparan, kami abang ipar aku keluarkan la apa yang dalam keta tu untuk di makan, alas perut...




Balik dari night market kami singgah makan kat Medan Ikan Bakar kat Bayan Baru ni. Tak jauh daripada selepas turun jambatan pulau pinang. actually aku dan hubby kalau makan bukan kat kedai ni, kedai yang selang 2,3 biji dari kedai ni, NURUL IKAN BAKAR. tapi malam tu tutup pulak. raya lagi kot. kami suma dah malas nak cari kedai lain lagi, so, kami makan jer kat kedai ni. tengok2 kena ketuk.. mahal giler.. kami order siakap bakar 3 ekor, kailan ikan masin, nasi putih, air sirap 3 jag, tomyam campur, sotong goreng tepung, telur dadar dan cendawan goreng tepung. suma sekali RM320.00. Mahal tak? aku rasa mahal la sebab benda basic2 ja, mungkin patutnya harga dalam 150-200 ja. takpa la.. rezeki dia.. bila dah balik kerja kat ofis, member2 aku bagitau rupanya kedai tu memang sembelih orang.... ooo patutla.. langkah maut la.. bukan langkah kiri g dah.. untuk mengelakkan korang terkena cam aku, lau mai penang janganla p makan kat MATON CORNER.. kedai yang mula2 sekali..




Ni Irfan kat kedai makan tu.. tak peduli makan, main ja..




Ikmal pun sama.. tau nak main ja.. siap gaduh dengan adik pulak tu, berebut motor kat situ, kena belasah dengan abah dia.. baru tau.. mintak ampun, maaf kejap jer.. nanti buat lagi..


Irfan dapat spongebob kat Penang semalam.. kami sampai umah lebih dekat pukul 2 pagi gak la.. puas berjalan. esoknya suma bangun lambat.. so, raya keempat ni aku dan family tak pergi mana2 pun cuma lepak dan masak makan kat umah jer..



Ni aku dan mak tengah siang keladi. aku yang teringin nak makan. dah lama rasanya tak rasa mak aku punya sayur keladi. masa siang keladi ni tengah hujan renyai2. oleh kerana aku tak mandi lagi, so, aku belasah jugak la siang walaupun tengah hujan.. siap seperiuk ha... makan puas2. sampai tak larat nak makan..






No comments: